معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون مجموعه اداری

دفتر اداری

معماری و طراحی داخلی مجموعه اداری Line House

معرفی

معماران : Line House

موقعیت: Changde Road, Jing’An District, Shanghai,China

زیربنا : ۱۳۴٫۰ متر مربع

سال : ۲۰۱۷دفتر اداری

شیوه زندگی کانادایی ، شرکت Herschel Supply رابرآن دتشت تا اولین دفتر اداری خود را درچین تحت عنوان Line House راه اندازی کنند.

این دفتر اداری در یک منطقه شهری دارای بافت قدیمی مسکونی در شانگهای درسال ۲۰۱۷ ساخته شده است.

وجود این ساختمان ها و بافت قدیمی معماری آن ها، این امکان را فراهم می کند که نگاهی اجمالی به زندگی روزمره در شانگهای و خانه های مسکونی تکمیل نشده، متریال های نمایان در نما، وجود حفره ها و شکاف ها در دیوارهای بنا  داشته باشیم.

طراحی داخلی و دکوراسیون مجموعه اداری

کانسپت دفتر اداری  Herschel برمبنای ساختار شکنی و تقابل میان فضای عمومی و خصوصی شکل گرفته است.

دراین پروژه یک قاب فلزی مشکی به فضا الحاق شده است. این ساختار شامل فضاهای لابی، آبدارخانه، اتاق جلسات، حمام و انبار  می شود.

در طراحی داخلی و دکوراسیون مجموعه، استفاده از جداره های شیشه ای بین فضاها، علاوه بر جداسازی، شفافیت را در کل مجموعه ایجاد می کند و فضای باز اطراف آن به عنوان محیط کار عمل می کند.

دکوراسیون

ساختار فلزی با فولاد ضدزنگ موجدار جامد و صیقلی ساخته شده است.

از ویژگی های دیگر طراحی داخلی و دکوراسیون این دفتر اداری نمایان بودن ساختار فلزی، وجود بازشو در دیوارها در ارتفاع ۱٫۸۰ و دیواره های بتنی سفید رنگ می باشد.

دکوراسیوناین ساختار سودمند عملکردگراست چرا که باتوجه به وجود درب کشویی در جداره ها امکان ارتباط همزمان با اتاق جلسات و آبدارخانه وجود دارد که بسته به نیاز فضای خصوصی می تواند باز یا بسته باشد.

معماری

معمازی

دکوراسیون

در نمای بیرون این نما نیمی از قاب فلزی به صورت نمایان دیده می شود که فضای اطراف آن با آجرهای باز یافتی کارشده است.وجود درب گردان فلزی علاوه بر هدایت مخاطب به فضای داخلی تقابل میان فضای خارجی و داخلی ( عمومی و خصوصی ) را ایجاد می کند که فضای لابی را در راستای خیابان بسط و گسترش می دهد.

طراحی داخلی

طراحی داخلی

منبع: Archdaily

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *