طراحی ورودی مسکونی و ویلایی

طراحی ورودی مسکونی و ویلایی

آیا تا به حال به ورودی خانه ی خود دقت کرده اید؟ تا چه اندازه در مخاطب کشش و جذابیت ایجاد می کند؟ آیا حس دعوت کنندگی را در مخاطب القا می کند؟

در طراحی منزل خود تنها به داشتن یک سقف بسنده می کنید یا به طراحی داخلی منزل خود نیز اهمیت یم دهید؟ 

اگر شما یک منزل ایده آل و مدرن می خواهید  در ادامه مطلب همراه ما باشید.

اولین موردی که در نگاه اول در ورود به فضا مورد توجه قرار می گیرد، ورودی آن فضاست که مخاطب را به سمت خود می کشد، بنابراین اولین گام در دکوراسیون ورودی خانه شما، این است که برای قسمت بیرونی خانه یا آپارتمانتان تدبیری بیندیشید! بیرون خانه و درب خانه اولین بخش‌هایی از خانه شما هستند که توسط میهمانانتان دیده می‌شوند و درواقع اولین حس‌های خوب یا بد را در ذهن آنان ایجاد می‌کنند. 

اکثر خانه های امروزی با سبک و سیاق گذشته طراحی می شوند اما اکنون زمان آن فرارسیده که کمی در طراحی داخلی منزل خود تفاوت و خلاقیت ایجاد کنید. 

یک نکته مهم که غالباً نادیده گرفته می‌شود، تزئین و پرداختن به دکوراسیون فضای خارجی درب است. فضای مشاع در آپارتمان‌ها و یا پیش فضای ورودی در خانه‌های ویلایی غالباً به لحاظ دکوراسیونی نادیده انگاشته می‌شود و صرفاً به تمیزی آن می‌پردازند. درحالی‌که به لحاظ روانی، این بخش، نخستین قسمتی است که متعلق به خانه بوده و تأثیر مهمی در ایجاد احساسات خوب یا بد، در بازدیدکنندگان از منزل شما و میهمانانتان دارد.

تزیینات در طراحی ورودی مسکونی و ویلایی

گلدان‌های سفالی، تزئینات دیواری اعم از قاب‌های ثابت یا متحرک نصب‌شده، نقاشی‌های دیواری، آیینه و کمد و کشوهای چوبی، همه و همه می‌توانند در ایجاد یک فضای خوشامدگویی مناسب در فضای منزل شما نقش داشته باشند. دو نکته مهم در استفاده از این تزئینات این است که اولاً الزاماً بایستی تا حد امکان با تزئینات و نحوه دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگی داشته باشند و ثانیاً از تخریب‌های موجود تا حد امکان حفاظت شوند.

طراحی ورودی ویلایی

استفاده از فرم های برجسته و مشخص نسبت به معماری محل و همچنین به کار گیری پرسیکتیو در طراحی حجم ورودی ساختمان و طراحی احجام شکسته و خالی و پر، از مواردی است که می توان در طراحی معماری ورودی ساختمان ها به کار گرفت. 

در اینجا چند مورد نمونه طراحی ورودی مسکونی و ویلایی برای شما عزیزان قرار گرفته شده است.

طراحی ورودی ویلایی

طراحی ورودی مسکونی

طراحی ورودی ویلایی

طراحی ورودی ویلایی

طراحی ورودی مسکونی

طراحی ورودی مسکونی

در کانال تلگرام همراه ما باشید.

t.me/sahanddibadesign

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *