دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

طراحی اتاق نشیمن

چیدمان صحیح مبلمان به شیوه کلاسیک

در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن به سبک کلاسیک، بهره گیری از رنگ های قرمز، قهوه ای و زرد، فضایی بسیار گرم، زنده و پر انرژی ایجاد کرده است. گویی که خورشید هرگز در این اتاق غروب نمی کند. استفاده از مبلمان چهارگوش بزرگ در این فضا مناسب است . گذاشتن مبل های کوتاه بدون پشتی و دسته، در واقع به این دلیل است که اتاق را بزرگتر جلوه دهد و مانعی برای حرکت نگاه در سرتاسر اتاق ایجاد نکند.


گرچه در این فضا رنگ های گرم بسیار دلچسب و نورانی هستند، با بهره گرفتن از طراحی دقیق، آرامش بی اندازه ای نیز در محیط اتاق موج می زند.
در فضایی به سبک کلاسیک استفاده از تابلوهای بزرگ شکیل، آباژورهایی در کنار مبلمان، استفاده از رنگ های گرم و تقارن در چیدمان بسیار مناسب است.

دکوراسیون داخلی
فراموش نکنید که همیشه وجود گلدان طبیعی در اتاق، زیبایی طبیعت را به درون خانه می آورد و به ساکنان خانه نشاط می بخشد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

مبلمان کلاسیک در دکوراسیون داخلی

سبک‌ها و فرم‌هایی که در طول قرن‌ها پابرجا  مانده  و به عنوان یک مدل خاص و مورد پسند ، باقی مانده‌اند، این تفاوت و تمایز را یافته‌اند که کلاسیک نامیده شوند. مبلمان در طول گذشت تمام این زمان ها  ، امروزه نیز همچنان گذشته و به همان  اندازه که در زمان خلقت  خود دارای ارزش بوده‌اند در دکوراسیون داخلی ، باارزش و  در خدمت تامین نیازهای افراد هستند. مبلمان ها  از نظر طراحی ، در تمام زمان‌ها،  تازه و همگام با روز هستند: طرح و نقش مبلمان خوب، در واقع همیشگی و ماندگار  است.

حالا اگر میخواین ایده های بیشتری برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک داشته باشین، پیشنهاد میکنم حتما ویدئو زیر را تا آخر ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *