سطوحی ساده اما کاربردی و تاثیر گذار در طراحی داخلی

رنگ قرمز

سطوحی ساده اما کاربردی و تاثیر گذار در طراحی داخلی

سطوح، کلید طراحی خانه های امروزی اند، سطوح شامل کف، اتاق، دیوار و سطوح مبلمانی است. امروزه بیشتر معماران و طراحان اعتقاد دارند هر چه دکور بندی ها ساده تر باشد، بهتر خواهد بود. دکور بندی معمولا برای دادن نقطه کانونی به فضا و همچنین القای تاثیر گذاری خاصی به کار رود. در غیر این صورت باعث شلوغی و اغتشاش بصری خواهد شد. با استفاده از ابزارها و روش ها و مواد رایج همانند گچ کاری، گچ بری های ساده تر، سطوح بتنی با رنگ و روغن کاملا هنری و مدرن و دیوارهای پارچه ای خط دار، البته اگر این ابزار به صورت کاملا هوشمندانه به کار روند می توانند کاملا مدرن و متعلق به قرن ۲۱ به نظر بیایند.
سطوح به کار رفته در خانه می تواند اثر قابل ملاحظه ای بر زندگی شخصی شما داشته باشد.

طراحی داخلی

دیوار در طراحی داخلی

برای ایجاد حالت در دیوارهای ساختمان نه تنها به تفکر نیاز داریم، بلکه برای نقش دیوارها در یک زیرسازی منسجم باید بیاندیشیم، از جمله این که با تصمیم گیری ساختاری، کدام مواد باید استفاده شوند؟ آجر، بتن یا دیوارهای چوبی، شیشه گزینه ای جالب برای تغییر نقش دیوارهاست. هر دو نوع شیشه رفلکس تفاوت آشکاری بین بیرون و درون به وجود می آورند، اما مرز و جدایی را از بین می برند. دیوارهای شیشه ای فضایی را تعریف می کنند اما آن را محصور نمی کنند و این دیدگاه قدیمی که معماری باید فضای داخلی و خارجی و فرم ظاهری یا درونی داشته باشد را نادیده می گیرد.

طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

دیوارهای بدون روکش در طراحی داخلی

آجر به اندازه ای کوچک است که می توان با یک دست آن را برداشت، به طوری که دست دیگر هم آزاد باشد. در قدیم استفاده از آجر یا بتن بدون پوشش در فضای داخلی معمولا در فضای صنعتی رواج داشت. مسلما استفاده از بلوک های بتنی، سفالی، بدون پوشش در فضاهای داخلی ایده ی جالبی نیست اما به طور حتم استفاده از دیوارهای سنگی و آجری قابل دید در فضاهای داخلی دوباره در اکثر خانه های مدرن و امروزی رواج یافته است.

طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *