تاثیر رنگ و نور در طراحی داخلی رستوران مدرن

طراحی داخلی رستوران

Decorates Little Octopus restaurant in Nashville

طراحی داخلی رستوران هشت پای کوچک در شهر Nashville

طراحی: Los Angeles studio 

رستوران هشت پای کوچک در محله Gulch این شهر افتتاح شده است.

کاترین جانسون و ربکا رودولف، طراحان استودیوی لس آنجلس ایده طراحی این رستوران را اینطور بیان کرده اند: ما منبع الهام خود را در مدارس قدیمی Miami جستجو کرده ایم، در طراحی داخلی رستوران نور و روشنایی به جای تاریکی، آراستن فضا با گل های شهر میامی، استفاده از رنگ های گرم و پارچه های کتانی، شیشه های رنگی و گل و گیاه به وفور استفاده شده است.

با توجه به کشیدگی پلان، سبک هنری سواحل جنوبی Miami باعث پیوند زیبایی شناسانه بین بخش های مختلف پلان شده است.

در ابتدای ورود یک نیمکت مرجانی رنگ همراه با میزهای کوچک از جنس سنگ مرمر صورتی فضایی خاص را برای نشیمن ایجاد کرده که در مقابل آن فضایی برای میز بار با سنگ مرمر توسکانی با صندلی هایی از جنس چوب درخت بلوط قرار گرفته است.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

در کنار این فضا میز ۱۰ نفره ای قرار گرفته که این بخش از رستوران می تواند به کمک نور و المان های انعکاسی محیط تاریکی را برای مخاطبین خود فراهم کند.

در بخش میانی رستوران کاناپه هایی برای غذاخوری در نظر گرفته شده که در مقابل آن و در امتداد میز آشپزخانه، صندلی های بلندی قرار گرفته که فضای غذاخوری دوگانه ای را ایجاد کرده است.

طراحی داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران

با توجه به کشیدگی پلان رستوران، طراحی داخلی رستوران و نورگیر کم انتهای سالن، از نورگیر سقفی برای تامین نور آن بخش بهره برده شده که در واقع قسمتی از سقف انتهای سالن در ارتفاع بیشتری قرار گرفته و پنجره ای طولی در دیوار انتهایی، بخش زیادی از نور را وارد فضا می کند.

در بخش انتهایی رستوران صندلی ها و مبل های غیر رسمی، فضایی راحت و صمیمی برای مخاطبین فراهم کرده است.

در دیوار مقابل پنجره ردیفی، یک تصویر گرافیکی از هشت پا توسط هنرمند محلی Chris Zidek نقاشی شده و همچنین برای هرچه صمیمی تر کردن فضا، در امتداد این دیوار گل و گیاه در کنار پنجره و به صورت آویز قرار گرفته است.

طراحی داخلی رستوران

درطراحی داخلی رستوران از آینه های طلایی رنگ برای انعکاس گرمای فضا به وفور استفاده شده است.

طراحی داخلی رستوران

به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم در ادامه این بحث مقاله :{به دنبال ایده های کاربردی و خاص برای طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران خود هستید!!!؟}رانیز مطالعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *