بازتاب رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی خانه شما

رنگ خاکستری در دکوراسیون

کیفیت رنگ ها و کاربرد آن ها در دکوراسیون داخلی

قانون کلی و نکته ای که باید به هنگام استفاده از رنگ ها برای دکوراسیون فضا به خاطر داشت این است که بیش از حد قرار گرفتن در معرض رنگ ها، به همان اندازه سبب عدم تعادل می شود که کم تر از حد لازم آن. در این زمینه باید خط مشی متعالی در پیش گرفت تا بتوان از تاثیر سازنده رنگ ها مطمئن بود. هماهنگ ترین نتایج در صورتی امکان پذیر هستند که رنگ های طیف رنگی را همراه با مکمل های آن ها به کار ببریم. در غیر این صورت ممکن است پیامدهایی کاملا عکس آن چه در ابتدا می خواستیم، به بار آید.

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل زیبا و ایده آل است و می توان گفت امروزه  خاکستری روشن به یکی از پر استفاده ترین رنگ های خنثی برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است  و می توان ازتاثیرات روانی رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی منزل در خلق فضایی ظریف و ماهرانه استفاده کرد

رنگ خاکستری در دکوراسیون به دلیل ماهیت خنثی خود، توانایی ترکیب شدن با بیشتر رنگ ها را دارد و می تواند در فضای دکوراسیون داخلی بسیار خوش بدرخشد، اما رنگی نیست که بتوان راحت از آن در دکوراسیون منزل استفاده کرد

اگرچه رنگ خاکستری رنگی خنثی است و خیلی ها ممکن است فکر کنند این رنگ روح ندارد اما بر خلاف این ایده از این رنگ در دکوراسیون خانه خیلی استفاده می شود. چیزی در این رنگ وجود دارد که آن را جذاب می کند. اما همانند همه رنگها این رنگ نیز طیف های مختلفی دارد، باید بدانیم از کدام رنگ خاکستری در فضای خانه استفاده کنیم و چطور کاری کنیم که این رنگ مکمل رنگهای دیگر اتاق باشد. با ما همراه باشید تا ببینید چطور می توانید از این رنگ به بهترین شکل ممکن استفاده کنید

اگر می خواهید اتاقتان حسی آرام را القا کند به دنبال رنگ روشن تر بروید اما اگر می خواهید اتاقتان درخشش بیشتری داشته باشد می توانید رنگ خاکستری تیره تر را انتخاب کنید. رنگ تیره تر باعث می شود سایر رنگهای به کار رفته در اتاق بیشتر نمایان شود و اگر شما می خواهید اینچنین باشد خاکستری تیره تر گزینه شماست

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۱۰ ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون منزل!

۱. ترکیب رنگ طوسی با زرد در دکوراسیون

یکی از پر طرفدار ترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل ترکیب رنگ طوسی با زرد است. در چنین ترکیبی بهتر است رنگ طوسی رنگ زمینه باشد و زرد رنگ مکمل و جزئی برای روح بخشیدن و دلنشین کردن بیشتر فضا. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۲. ترکیب رنگ طوسی با قهوه ای در دکوراسیون

رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن فضای پیرامون را سرد جلوه می دهد. ترکیب رنگ قهوه ای با طوسی می تواند فضای دکوراسیون شما متعادل تر کند و گرمای منحصر به فردی به فضای شما ببخشد. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۳. ترکیب رنگ طوسی با طوسی در دکوراسیون

با استفاده از طیف رنگی طوسی در فضای خود می توانید به سادگی آرامش را مهمان فضای خود کنید. همان طورکه در این فضا می بینید به دلیل استفاده از رنگ های سیر و روشن طوسی فضا از حالت مرده تبدیل به فضایی پویا اما با آرامش نسبی شده است. حضور جزئی رنگ های سبز و آبی شفاف این پویایی را دو چندان کرده است. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۴. ترکیب رنگ طوسی با آبی در دکوراسیون

هر دو رنگ آبی و خاکستری طیف گسترده ای دارند، اما به راحتی می توانند با یکدیگر ترکیب شوند و برای دکوراسیون اتاق های مختلف خانه مورد استفاده قرار گیرند. اتاق نشیمن خانه، جایی است که در آن به دنبال حس آرامش  و آسایش هستیم و قطعا رنگ های به کار رفته در این بخش از خانه باید دربردارنده چنین احساسی باشند.
فرقی نمی کند به طیف های روشن علاقه داشته باشید یا رنگ های تیره را ترجیح دهید، به هرحال می توانید گستره انتخاب وسیعی را با رنگ آبی و خاکستری و برای سبک های مختلف بسازید.

با اضافه کردن چند کوسن و لوازم دکوری با تم رنگ آبی در یک زمینه ی طوسی دکوراسیونی منحصر به فرد خلق شده اشت. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۵. ترکیب رنگ طوسی با کرم در دکوراسیون

اگر شما به دنبال یک دکوراسیون با تم رنگی لطیف و در عین حال خاص و قوی هستید پیشنهاد من به شما انتخاب ترکیب رنگ طوسی با سفید شیری در دکوراسیون است. توجه داشته باشید که در تمام ترکیب رنگ های ذکر شده، رنگ طوسی به عنوان رنگ زمینه و غالب و سایر رنگ ها به عنوان رنگ مکمل و ثانویه مطرح شده است. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۶. ترکیب رنگ طوسی با سفید خالص در دکوراسیون

خاکستری و سفید هر دو از جنس رنگ های خنثی و خوش ترکیب اند. اما ترکیب خاکستری و سفید زمانی در دکوراسیون داخلی خیره کننده می شوند که سفید، روشن و نسبتا براق باشد و خاکستری، تم زغالی و مات داشته باشد این ترکیب فوق العاده ای برای اتاق نشیمن می شود.

 استفاده از رنگ سفید خالص با طوسی می تواند فضای دکوراسیون شما را تا حد زیادی روشن کند. استفاده از رنگ چوب در کنار این ترکیب تا حد زیادی می تواند تعادل را در فضای داخلی شما به جود آورد. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۷. ترکیب رنگ طوسی با سبز در دکوراسیون

با استفاده از رنگ سبز به سادگی می توانید به فضایی با دکوراسیون طوسی سرزندگی وطراوت ببخشید، این ترکیب رنگ منحصر به فرد می تواند هم در فضای داخلی و هم در نمای خارجی ایجاد شود و جلوه ی منحصر به فردی برای شما به وجود آورد. برای جلوه ی بیشتر این ترکیب رنگ بهتر است از رنگ سبز متمایل به زرد استفاده کنید. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۸. ترکیب رنگ طوسی با صورتی کم رنگ در دکوراسیون

ترکیب صورتی و خاکستری به دلیل خاصیت ملایم خود برای فضاهایی مثل اتاق خواب که نیاز به آرامش بیشتری در آن در آن حس می شود گزینه بسیار مناسبی است و ترکیبی خاص، دوست داشتنی و آرامش بخش را فراهم می کند.ترکیب رنگ طوسی و صورتی کم رنگ یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها به خصوص برای اتاق دختران نوجوان و یا تازه عروس ها می باشد.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

 

 

 

 

 

۹. ترکیب رنگ طوسی با نارنجی در دکوراسیون 

ترکیب رنگ طوسی با نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای انرژی بخشی به فضای داخلی شما محسوب می شود همچنین این ترکیب رنگ برای فضاهایی مانند اتاق کودک نیز ترکیب رنگی منحصر به فردی محسوب می شود. همچنین رنگ نارنجی تند و براق در کنار خاکستری پر رنگ با ته مایه زغالی می تواند یک آشپزخانه ی متمایز و بی نهایت پر انرژی را ایجاد کند.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

۱۰. ترکیب رنگ طوسی با بنفش در دکوراسیون

ترکیب رنگ طوسی با بنفش یکی از ترکیب رنگ های لوکس است که برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک بسیار مناسب می باشد. توجه داشته باشید در چنین ترکیبی رنگ بنفش بهتر است بنفش ارغوانی باشد و برای طوسی از ترکیب طوسی های سیر و روشن استفاده کنید تا ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون شما ببخشد.  

بنفش با ته مایه خاکستری و خاکستری، به خوبی در کنار هر نوع خاکستری خوش می نشیند، اما بهتر است برای داشتن ترکیب متفاوت تر و جذاب تر رنگ خاکستری خود را کمی ملایم تر انتخاب کنید که ترکیب شما بی نظیرتر باشد.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

رنگ خاکستری در دکوراسیون

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *