بازتاب رنگ سفید در دکوراسیون داخلی خانه شما

رنگ سفید

تأثیر رنگ ها و کاربرد آن ها در دکوراسیون داخلی

ما انسان ها به بازی کردن با رنگ ها در دکوراسیون داخلی علاقه مند هستیم. در طراحی داخلی خانه های خود با طرح های متنوع و رنگ های درخشان و زنده و یا با رنگ های پاستلی و ملایم ترکیب بندی های متنوع انجام داده و تلاش می کنیم تا ترند های مطرح روز را با سلیقه شخصی خود هماهنگ کرده و محیط زندگی خود را طراحی کنیم. همان طور که می دانید هر رنگی بر روی روح و روان انسان تاثیرات متفاوتی دارد و برخی از رنگ ها در دوره های متفاوت تاریخی از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده اند.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید

 سفید از جمله رنگ هایی است که همیشه در دنیای مد از جایگاه و محبوبیت بالایی برخوردار بوده است، به انسان آرامش بخشیده و احساس سادگی، معصومیت و آرامش را در انسان بیدار می کند

ایجاد دکوراسیون داخلی سفید رنگ شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما در واقع این گونه نیست! اجرای متعادل طراحی ای که رنگ سفید به عنوان رنگ غالب در آن به کار برده می شود کار دشواری است.

اگر چشم ها و ذهن شما دارای توانایی کافی نباشد و آموزش کافی ندیده باشد، نتیجه طراحی سفید رنگ شما ممکن است آن چیزی که انتظار دارید نباشد و این به معنای هدر رفتن پول و زمان شما خواهد بود. به همین دلیل اگر می خواهید که در خانه ای با دکوراسیون سفید رنگ زندگی کنید که زیبا و دلنشین باشد و بعد از مدتی باعث آزار شما نشود می توانید از یک طراح داخلی حرفه ای کمک بگیرید.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی 

سفید از آن دسته رنگ هاست که تقریبا بین همه محبوبیت دارد. این رنگ با تعداد طرفدارانی که دارد، یک رنگ بی رقیب محسوب می شود. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید خواهید دید که قسمتی از دکوارسیون فضای زندگی شما نیز از این رنگ تشکیل شده است. سفید یک رنگ خنثی به شمار آمده و به عنوان پر طرفدارترین رنگ در طراحی دکوراسیون شناخته می شود. کاربرد این رنگ به عنوان پس زمینه به حدی زیاد است که می توان گفت با کمتر فضایی مواجه شده ایم که حداقل یک دیوار سفید نداشته باشد.

دکوراسیون

رنگ سفید

رنگ سفید

خیلی اوقات انتخاب رنگ سفید به عنوان رنگ غالب فضا بدون انتخاب و از روی رسم و عادت صورت می گیرد، اما بهتر است بدانید این انتخاب نه چندان آگاهانه همواره تاثیر مثبت خود را در زندگی افراد نشان داده و می دهد. زمانی که میان رنگ های مختلف سردرگم شده اید یا به دنبال مناسب ترین رنگ ثابت برای مدت طولانی می گردید، احتمالا سفید بهترین گزینه خواهد بود. شاید احساس کنید انتخاب رنگ سفید در طراحی دکوراسیون تکراری و کلیشه وار است، اما ما طی بررسی چند نکته ساده که احتمالا به طور ناخودآگاه با آن ها آشنایی دارید اثبات خواهیم کرد که این رنگ جزو بهترین انتخاب های ممکن در طراحی دکور منزل شماست

رنگ سفید

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید

رنگ سفید

سفید یک رنگ همه پسند است. در رابطه با این موضوع تقریبا هیچ شکی وجود ندارد. زیبایی خاصی در رنگ سفید وجود دارد که همه را به دوست داشتن آن وا می دارد. اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون ساده و در عین حال شیک هستید، سفید را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ با عنوان دوست مینیمالیست ها نیز شناخته می شود و نمونه بارزی محسوب می شود در وصف این که زیبایی در سادگی است. یک دکوراسیون ساده و زیبا، همیشه خاص بودن خود را حفظ خواهد کرد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد

رنگ سفید

 

سفید را می توانید به راحتی با هر رنگی ست کنید. حتی می توانید از چند رنگ با طیف متفاوت در کنار سفید استفاده کرده و به کمک این رنگ خنثی هم نشینی آن ها را تثبیت نمایید. زمانی که یک پس زمینه به رنگ سفید داشته باشید، می توانید با خیال راحت به خرید مبلمان و لوازم منزل خود بپردازید. رنگ های مختلف در ترکیب با سفید جلوه بیشتری پیدا کرده و به شاخصه منزل شما تبدیل می شوند. بهتر است در انتخاب رنگ های هم نشین با سفید، کنتراست را مد نظر قرار دهید تا از بی روح شدن فضا جلوگیری شود.

این رنگ که نماد صلح و تازگی است و شفافیت و پاکی را عیان می‌سازد، در به کار گرفته شدن در طراحی‌های امروزی و مدرن طرفداران بی شماری دارد و تئوری رنگ‌ها را متأثر از خود می‌داند؛ چرا که همه رنگ‌ها طیفی از انتشار نور سفید هستند. جوانی و تجربه، خلوص و پاکدامنی و بی گناهی و امنیت جز خصلت‌هایی هستند که این رنگ در خود محفوظ داشته است. رنگ سفیدفضاهای کوچک را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و اتاق‌ها را تازه‌تر و سرحال‌تر به نمایش در می‌آورد.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

این رنگ با تمام رنگ‌ها به آسانی همراه و ترکیب می‌شود و نگرانی‌های شما را در این زمینه کاملاً و به خوبی پاسخ گو است. با رنگ سفید به مبارزه با محیط‌های بسته و ترد شده بروید تا زیباییشان را به آن محل بازگردانید. زیاده روی در استفاده از رنگ سفید سردی محض و بی روحی محیط را نیز به همراه خواهد داشت. نقش این رنگ در دکوراسیون داخلی پاکی و ثبات است.

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 

فضای روشن و سفید به بزرگ تر شدن و دلباز شدن فضا کمک بسیار زیادی می کند و به همین دلیل استفاده از تِم سفید رنگ در آپارتمان های کوچک به شدت توصیه می شوند.

 

رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

 

پیشنهاد ما به شما مطالعه این مقالات نیز می باشد:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *