طراحی داخلی مسکونی 

نشیمن و پذیرایی

اتاق نشیمن یا به لفظ عام پذیرایی در دکوراسیون داخلی مسکونی اهمیت خاص خود را دارد و در واقع کلیدی ترین بخش هر خانه ای محسوب می گردد و به دلیل اینکه بیشتر مدت زمان خود را در این محیط می گذرانیم باید با توجه به اصول شناخته شده طراحی اتاق نشیمن و پذیرایی ، فضای خانه خود را شکل دهیم .

حال اگر در فضای خانه ۲ اتاق نشیمن وجود داشته باشد معمولا یکی به عنوان اتاق پذیرایی مهمان و دیگری به عنوان اتاق نشیمن استفاده می شود. به هر صورت در طراحی هردوی این فضاها ، تفکیک فضا ، روانشناسی رنگ ها ، مبلمان ، پرده ، دکور و نورپردازی نقش مهم و ویژه ای را ایفا می کنند و هیچ کدام نباید در طراحی داخلی نادیده گرفته شوند. 

اگر می خواهید فضای نشیمن یا پذیرایی خود را به بهترین نحو چیدمان کنید قطعا کار سختی نخواهد بود و فقط کافیست فضایی را ایجاد کنید که هم شما و هم مهمانان درآن احساس راحتی کنید و همچنین برای زندگی روزمره ، کاربردی و عملی باشد.

گروه معماری دیبا طرح آتیه این افتخار را دارد به سبب حضور طراحان جوان خلاق و با ذوق در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون ، آلترناتیوهای مناسب و مورد پسند مشتری را در راستای چارچوب هنر مدرن وکلاسیک به بهترین شکل ارائه دهند و شما عزیزان را در داشتن خانه ای زیبا و راحت همیاری نمایند.

طراحی داخلی مسکونی پروژه سعادت آباد

طراحی داخلی مسکونی
طراحی داخلی مسکونی
طراحی داخلی مسکونی

تک فضاهای طراحی شده در پروژه های مختلف مسکونی