طراحی داخلی رستوران

پروژه شهرک صنعتی جاجرود

موقعیت: جاجرود

زمان: ۱۳۹۶/۰۹

طراح: گروه مهندسین مشاوردیبا طرح آتیه

متراژ: ۱۵۰ متر مربع

سبک طراحی: کلاسیک

طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی رستوران
طراحی رستوران
طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی رستوران

 در طراحی داخلی رستوران برای اینکه بتوانیم حس هماهنگی و انسجام را یک فضا تجربه کنیم، لازم است که اشتراکات و یا ارتباطی را میان اجزای آن بیابیم. در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران، سبک ها می توانند اصول و الگوهایی را در اختیار ما بگذارند تا این حس را در فضا به وجود بیاوریم

ظاهر رستوران به شیوه های گوناگونی بر مشتری تاثیر می گذارد. مسلما مکان، دارای نقش تعیین کننده در سبک معماری رستوران است. مشتری طبق مکان رستوران انتظار طراحی خاصی را نیزدارد.

رستوران یکی از مکان‌هایی است که بسیاری از افراد در آن حضور می‌یابند و هیچ‌گاه هیچ رستورانی خالی از افراد مشتاق نیست، اما رونق سکه این رستوران‌ها، غیر از کیفیت غذا به کیفیت  طراحی داخلی رستوران نیز بستگی دارد.

برای طراحی داخلی رستوران خود می‌توانید ایده‌های تازه‌ای به کار ببندید تا فضایی متفاوت داشته باشید. رستوران مکانی است که نیاز به آرامش دارد ، یعنی مکانی است که باید حس آرامش را منتقل کند.

برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و منحصر باید کمی تدبیر و هوشمندی داشته باشیم و به اصول معماری و طراحی دقت کنیم . اصول بنیادین هر معماری و سازه ای کمک می کند دکوراسیون داخلی متفاوت و خیره کننده ای داشته باشیم . چیدمان مناسب ، روح را نوازش می دهد و آرام می کند.