بازسازی مسکونی

دکوراسیون داخلی مسکونی، قیطریه

موقعیت : تهران – قیطریه

زمان : ۱۴۰۰/۰۹

طراح : گروه مهندسین مشاور دیبا طرح آتیه

متراژ : ۱۳۰  متر مربع

سبک طراحی : مدرن

تکنیک های  اجرایی اصلی : کناف – گچبری – میکروسمنت طرح پتینه – ام دی اف – آینه کاری – الوارهای چوبی – سرامیک

طراحی داخلی واحد مسکونی

دکوراسیون داخلی
طراحی نشیمن
طراحی راهرو
دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی
طراحی اتاق مطالعه
دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در دنیای پر زرق و برق امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین چیزی که در بازسازی ساختمان مهم است توجه به کاربری ساختمان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی، مدت زمان بازسازی، مصالح مورد نیاز و همچنین میزان هزینه در بازسازی ساختمان های مسکونی می تواند متفاوت بوده و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد.

لازم بذکر است که بازسازی و دکوراسیون داخلی دو موضوع جدا اما مکمل هم هستند. غالباً افراد در هنگام بازسازی و تعمیرات آپارتمان خود به دنبال نظر و ایده هایی برای دکوراسیون داخلی و استفاده از حداکثری فضای خانه خود می باشند. بنابراین بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی هردو در راستای تغییرات اساسی و کاربردی در خانه حاصل می گردد. به عبارتی دیگر می توان بازسازی را مرحله اول کار و طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی را در مرحله دوم کار برای تبدیل فضای موجود به فضای دلخواه و لوکس دانست.

دکوراسیون داخلی منزل مقوله ای است که با هر بودجه ای می توان آن را به نحو احسن مدیریت کرد. به شرط آنکه با حضور طراح با تجربه و با طرح و نقشه قبلی پیش برویم. یادتان نرود برای رسیدن به خط پایان باید از همان ابتدا بدانیم که به کجا می رویم.

برای اجرای یک دکوراسیون داخلی مناسب خانه و سبک و سلیقه افراده خانواده باید از همان ابتدا طرح نهایی مشخص شده باشد. البته با یک طراحی که مورد پسندتان واقع شده، تنها نصف راه را طی نموده اید، مابقی راه زمانی است که طرح را یک مجری مسئولیت پذیر، حرفه ای، ریزبین و دقیق، با اکیپ اجرایی کارآزموده، دارای شناخت کافی از متریال ها و مصالح روز دنیا در هر رنج قیمتی، شناخت بازار و عرضه کنندگان مستقیم مصالح،  همانند طراحی اجرا نماید.

با تمام این تفاسیر مهم است که شما از یک گروه کاربلد و متخصص برای امر بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید تا در پایان کار هم خروجی و هم در نهایت بودجه کار مورد تایید شما قرار بگیرد لذا ما در گروه مهندسین مشاور دیبا طرح آتیه خاطر نشان خواهیم کرد که در تمامی این مراحل چه در مقوله طراحی و چه در اجرا  با مهندسین خوش ذوق و متخصص خود، شما را همراهی خواهیم کرد.