طراحی داخلی مزون

فروشگاه ناز بانو، خیابان مفتح شمالی 

همانطور که می دانیم در طراحی و اجرای فضاهایی مانند دکوراسیون داخلی مزون و فروشگاه های لباس زنانه از مهم ترین بخش های طراحی، قسمت رگال یا همان کمدهای لباس ها می باشند و باید به نوعی طراحی و اجرا شود که زیبایی و جذابیتی خاص را برای مشتریان داشته باشد به همین دلیل هم ما در طراحی این قسمت از طراحی خاص و منحصر به فردی استفاده کردیم که کاملا طراحی و اجرای آن توسط شرکت دیبا طرح انجام شده است، در این قسمت از دیتیل های ظریف و زنانه استفاده شده است .

در طرح کلی این مجموعه از خطوط کرو استفاده شده است که کاملا متناسب با کاربری فروشگاه می باشد.

در نما و حجم به وضوح خطوط کرو دیده می شود.

در قسمت مرکزی فضا، کانتر فروش قرار گرفته است که با یک میز کانتر کرو و یک لوستر مجلل در بالای آن مرکزیت در کار ایجاد شده است.

در قسمت پرو صندلی هایی برای نشمین در نظر گرفته شده که برای راحتی بیشتر مشتریان و همراهانشون تعبیه شده است.

در طراحی و دکوراسیون داخلی مزون باید از رنگ ، متریال، نورپردازی و همچنین مبلمان مناسب استفاده کنیم  تا بتوانیم مدل های موجور را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهیم ،بهتر است که خیلی پر کار و شلوغ کار نکنیم.

در این طراحی از رنگ خنثی طوسی استفاده شده و در کنار آن از رنگ صورتی و طلایی بهره برده شده است. 

علاوه بر این موضوع در بکگراند، نام مزون از جنس ورقه های استیل طلایی نصب شده است  که کنتراست بصری زیبایی به این بخش می دهد و همچنین نام مجموعه در ذهن مخاطب به راحتی ثبت می شود.

در ویترین هم از خطوط ظریف استفاده شده است و علاوه بر این با استفاده از طرح CNC قاب زیبایی از جنس استیل، درب ورودی خاص و جذابی برای مجموعه فراهم شده است. 

طراحی داخلی مزون
طراحی داخلی مزون
طراحی داخلی مزون
دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی مزون
دکوراسیون داخلی
طراحی مزون
طراحی داخلی