طراحی داخلی مزون، خیابان شریعتی

این پروژه با زیربنای ۴۰ متر مربع در خیابان شریعتی واقع شده است.

طراحی داخلی مزون لباس باید به قدری زیبا و جذاب باشد تا افراد با وارد شدن به این محیط ها، فضایی شیک و جذاب را مشاهده کنند و به وارد شدن به محیط و خرید از آن ترغیب شوند. یکی ار نکات مهم در طراحی مزون، تناسب فضا با نوع پوشاک و محصولی که قرار است در این فضا عرضه شود است،  به دلیل اینکه افراد با ورود به این فضا احساس خوشایندی داشته باشند. توجه به نکات طراحی در زمینه انتخاب رنگ، متریال و بافت، حضور عناصر مناسب با محیط، طراحی دکور و موارد دیگر باید متناسب با شرایط خریداران به آنجا انجام شود .

این واحد یک سالن فلت بوده که بنا به نیاز کارفرما برای کاربری مزون لباس طراحی شده است. در کلیت طراحی داخلی مزون، متریال ام دی اف هایگلاس، استیل و کاغذ دیواری با رنگ های کرم و قهوه ای با هم تلفیق شده اند. رگال ها با توجه به نیاز کارفرما تقسیم بندی شده اند و از بالای تاج و کف رگال ها هم برای نمایش کیف و کفش استفاده می شود. متریال رگال ها از ام دی اف هایگلاس سفید به همراه طرح cnc شده به رنگ طلایی در زیر تاج ها می باشد. در قسمت ورودی فضایی را برای پرو در نظر گرفتیم که با پرده از فضای اصلی جدا می شود به گونه ای که در صورت نیاز از فضا بعنوان پرو استفاده می شود و در صورت عدم نیاز به فضای اصلی اضافه می شود. 

موقعیت : تهران – خیابان شریعتی

زمان : ۱۳۹۸/۱۱

طراح : گروه مهندسین مشاور دیبا طرح آتیه

متراژ : ۴۰ متر مربع 

سبک طراحی : مدرن

ویژگیهای برجسته طراحی داخلی مزون : تفکیک فضاهای مختلف علاوه بر حفظ یکپارچگی، تلفیق متریال های استیل،چوب، ام دی اف هایگلاس سفید و کاغذ دیواری، استفاده از طرح های  cnc  و تلفیق آن ها با سبک مدرن، طراحی داخلی مزون بدون هیچ ‌گونه هدر رفت فضا

متریال مورد استفاده: ام دی اف هایگلاس سفید، ام دی اف  cnc  شده به رنگ طلایی، استیل، کاغذ دیواری، چوب

طراحی داخلی مزون
طراحی مزون
طراحی داخلی مزون
طراحی مزون
دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی مزون
دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی مزون