پالت های رنگی، پیشنهادی جذاب برای دکوراسیون خانه شما (پارت ۱)

پالت های رنگی، رنگ سرد

پیشنهادی جذاب برای دکوراسیون خانه شما

در معماری داخلی برای رسیدن به اهدافی همچون کارکرد مناسب، زیبایی بصری، هارمونی فضایی، و تاثیر محیطی و روانی موثر و مثبت در طراحی داخلی، مستلزم استفاده هماهنگ، منسجم، معنی دار و زیبا از عناصر طراحی است. رنگ یکی از عناصر مهم طراحی می باشد. رنگ ها مثل انسان ها از جهات مختلف با یکدیگر مرتبط اند و سلیقه ها و صفات مشترکی دارند و یا برعکس متضاد یکدیگرند . رنگ بندی اتاق ها و استفاده از مصالحی که بتواند خصوصیات رنگی و بافت مورد نظر ما را برآورده سازد بسیار مهم و در عین حال قدرت اعمال نفوذ بر تغییرات کالبدی فضا را نیز داراست.

پالت های رنگ در دکوراسیون داخلی

پالت های رنگی همیشه می توانند راهنمای مفیدی برای دکوراسیون خانه شما باشند. استفاده از رنگ ها می تواند به صورت های مختلفی باشد، از رنگ کاشی و کف گرفته تا اکسسوری ها و مبلمان و موارد دیگر.
در این پست تمرکز ما بر روی پالت های متنوع پاستیلی است. این پالت های جذاب برای دکوراسیون های سنتی، مدرن و هر نوع جنسیتی مناسب اند.

۱- پالت رنگ های ملایم و رویایی

 

پالت رنگ در دکوراسیون داخلی خانه مدرن

این پالت ها برای خانه های سنتی مناسب اند و آرامش و سکون را القا می کنند. رنگ خنثی سفید، و رنگ های ملایم دیگر برای حمام و اتاق های خواب بسیار مناسب اند. این رنگ ها نیز برای یک اتاق نشیمن خنثی و مینیمال مناسب اند. نه خیلی پرزرق و برق هستند و نه بیش از حد خسته کننده و در عین حال دارای تم های جذاب و مناسب اکثر سلیقه ها اند.
برای اعمال این پالت رنگ در دکوراسیون داخلی خانه تان می توانید از اکسسوری ها شروع کنید!

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ در دکوراسیون داخلی

در ادامه پالت رنگ های گرم در دکوراسیون داخلی رو براتون میزارم، با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *